معرفی دوره نقاشی روی پارچه

معرفی دوره بی نظیر نقاشی روی پارچه

نقاشی روی پارچه هنری زیبا و ارزشمند است که مورد استقبال هنر دوستان زیادی قرار دارد و شما با یادگیری این هنر می توانید هر طرحی را بر روی پارچه اجرا کنید .

این هنر زیبا و کاربردی توسط سرکار خانم کریم آقایی در موسسه نمای دانش تدریس شده است.

مقالات مرتبط

ابزار مورد نیاز جهت تجهیز کارگاه تعمیرات تلویزیون های پیشرفته

معمولا ابزار تعمیرات الکترونیک مشابه هم هستند که در این مطلب تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات تلویزیون های led و lcd را به شما معرفی می کنیم.

اولین وسیله ای که در کارگاه به آن نیاز دارید پیچ گوشتی های چهار سو و دو سو با سایز های مختلف برای باز و بست کردن قاب دستگاه می باشد که در ابتدای کار با داشتن دو سایز از هر کدام شامل یک سایز ریز و یک سایز درشت نیاز شما مرتفع می شود البته می توانید از پیچ گوشتی های برقی نیز استفاده کنید.

آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون

یکی از متداول ترین عیوب تلویزیون های LCD و LED خرابی بک لایت است ، در نتیجه تعمیر صحیح و اصولی آن می تواند درآمد خوبی برای یک تعمیرکار تلویزیون داشته باشد.

در ابتدا برای تعمیر بک لایت باید شناختی در مورد انواع آن ، نقش بک لایت در تلویزیون ها ، علل خراب شدن و روش های تشخیص خرابی آن ها داشته باشید. که ما در دوره آموزش تعمیر بک لایت تلویزیون به طور کامل در مورد تمامی این موارد همچنین نحوه تعمیر انواع بک لایت به همراه تعمیر عملی چندین بک لایت را آموزش داده ایم.

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *