دانلود رایگان قسمتی از آموزش شغل تعمیر و سرویس اسپرسو ماشین های صنعتی

 

شغل تعمیر و سرویس اسپرسو ماشین های صنعتی

چند سالی هست که مصرف انواع قهوه در کشور افزایش چشم گیری داشته و به طبع کافه های بسیاری در جهت ارائه این نوشیدنی مطبوع در سراسر کشور ایجاد گردیده است .
کافه ها جهت عصاره گیری خوب از  اسپرسو ماشین های صنعتی استفاده می کنند و این نوع دستگاه ها بسته به برند و تعداد گروپ  قیمت های متفاوتی خواهند داشت .اسپرسو ماشین های صنعتی دارای قیمت های بالایی هستند و با توجه به سروکار داشتن این دستگاه با آب ضرورت سرویس و نگهداری این دستگاه بسیار زیاد می باشد ،  از این رو اگر شما مهارت تعمیر ، سرویس و نگهداری این دستگاه ها را فرا بگیرید می توانید درآمد بسیار خوبی از این بازار کسب کنید.
در دوره پیش رو مباحث مربوط به تعمیر و سرویس اسپرسو ماشین های صنعتی بصورت تئوری و عملی با حضور جناب مهندس علیرضا ملازم تدریس شده است ایشان از بدو ورود این دستگاه ها به بازار در این حوزه فعالیت دارد و دارای تجربه بسیاری در زمنیه این رشته هستند .
بخشی از آموزش دوره که شامل قطعه شناسی و مباحث تئوری هستش در استودیو نمای دانش ضبط گردیده و مباحث مهم عملی در کارگاه مدرس دوره آموزش داده شده که سبب می شود شما علاوه بر یادگیری این تخصص با محیط کاری که میایست برای این شغل فراهم کنید آشنا شوید .
در این دوره علاوه بر مباحث تئوری ، چندین دستگاه اسپرسو ماشین بصورت عملی در کارگاه مدرس دوره بصورت کامل باز شده و علاوه بر سرویس توضیحات لازم درباره هر قطعه داده شده است .

  این دوره هم همانند دوره های دیگر نمای دانش دارای پشتیبانی دائمی صورت تماس تلفنی با مدرس و عضویت در گروه واتس آپی می باشد که می توانید مشاوره و موارد تخصصی خود را در این گروه مطرح کنید و از تجارب همکاران دیگر خود استفاده کنید.

 

کسب و کاری جدید

…با درآمدی عالی

با یادگیری شغل تعمیر و سرویس اسپرسو ماشین های صنعتی کسب و کار خودت رو راه اندازی کن

آموزش تخصصی شغل تعمیر و سرویس اسپرسو ماشین های صنعتی

 
 
همچنین با توافقی که با مدرس دوره انجام شده است مهارت آموزانی که در این دوره ثبت نام می کنند می توانند 2 جلسه بصورت حضوری جهت مشاوره و رفع اشکال در کارگاه جناب ملازم شرکت کنند .

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *