معرفی بردهای پکیج ایران رادیاتور

برای اینکه بتوانید از پکیج‌های ایران رادیاتور استفاده کنید، بهتر است که حداقل شناخت را نسبت به قطعات آن داشته باشید. البته اگر تعمیرکار باشید، این موضوع حیاتی‌تر نیز خواهد شد. بدین منظور اقدام به معرفی بردهای پکیج ایران رادیاتور در این مقاله کرده‌ایم

معرفی بردهای پکیج ایران رادیاتور

برای اینکه بتوانید از پکیج‌های ایران رادیاتور استفاده کنید، بهتر است که حداقل شناخت را نسبت به قطعات آن داشته باشید. البته اگر تعمیرکار باشید، این موضوع حیاتی‌تر نیز خواهد شد. بدین منظور اقدام به معرفی بردهای پکیج ایران رادیاتور در این مقاله کرده‌ایم.

حواستان باشد که این قطعات، کاملاً حساس هستند و به هیچ وجه نباید در معرض ولتاژ یا حرارت بالا قرار بگیرند. بدین منظور بهتر است که در هنگام تعویض یا تعمیرات با وسواس بیشتری اقدام به تعمیرات کنید.

آشنایی و معرفی بردهای پکیج ایران رادیاتور

از علل شایع که باعث سوختن این برد خواهد شد، موضوع نوسانات برق و استفاده طولانی مدت خواهد بود. البته موضوعی که در این بین بیشترین میزان خرابی در برد را به خود اختصاص خواهد داد، موضوع رله فن رادیاتور خواهد بود. در این حالت دو سر اتصال رله سیاه می‌شود و رله قادر به وصل شدن نخواهد بود.

رله فن، قطعه‌ای فیزیکی است که اجازه روشن شدن فن را می‌دهد. حال اگر این قطعه مهم خراب شود، دو اتفاق ممکن است که برای شما رخ دهد. اول از همه اینکه ممکن خواهد بود، به هیچ وجه فن دیگر روشن نشود. بدین ترتیب به مشکل اساسی برای فعالیت دستگاهتان بر خواهید خورد.

البته حالت ثانویه این است که دیگر فن قطع نشود. در این صورت علاوه بر هدر رفت انرژی، دچار معضل‌های ثانویه نیز خواهید شد. اول از همه آنکه فن بعد از مدتی به صدا خواهد افتاد و باعث برهم‌خوردن آرامش شما خواهد شد. علت این کار کردن مداوم، وجود سولفات در قسمت‌های اتصال خواهد بود که باعث می‌شود هیچ گاه جریان قطع نشود.

رله فن پکیج ایران رادیاتور کجاست؟

هر کدام از رله فن‌های پکیج ایران رادیاتور در مل خاصی از برد قرار گرفته است. برای این منظور باید یکبار PCB را ببینید. البته تنها روش برای تشخیص این قطعه، دیدن نقشه برد نخواهد بود.

 

معرفی بردهای پکیج ایران رادیاتور

البته اگر تعمیرکار هستید، با دیدن بردهای مختلف یا خواندن کاتالوگ معرفی بردهای پکیج ایران رادیاتور، قادر به تشخیص سریع‌تر و راحت‌تر این قطعات خواهید بود.

 

 

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *